Coaching menedżerów

Coaching roli menedżerskiej i stylu zarządzania

„Jeśli twoje działania inspirują innych do marzeń, uczenia się więcej, robienia więcej
i stania się kimś więcej, jesteś liderem”

John Quincy Adams

 

  • Nie wiesz, jak po awansie odnaleźć się w roli menedżerskiej i zrobić to efektywnie?
  • Jesteś przepracowaną menedżerką, dokucza Ci perfekcjonizm/nadmiar odpowiedzialności, stąd czasem wykonujesz zadania sama (bo pracownicy nie zrobią tego tak dobrze, jak Ty)?
  • Nie wiesz, jak motywować pracowników, delegować zadania tak, by robić to skutecznie?
  • Nie umiesz inspirować, wzbudzać zaangażowania u pracowników, przekazywać trudnej informacji zwrotnej?
  • Trudność sprawiają Ci niektóre sytuacje w zakresie zarządzania zespołem?
  • Nie radzisz sobie z emocjami?
  • Awansujesz w strukturach firmy i będziesz zarządzać swoimi kolegami z zespołu?
  • Chcesz zbudować swój autorytet, rozwinąć pewność siebie, poczucie własnej wartości, asertywność?

Weź udział w indywidualnych sesjach coachingowych.

W ramach spotkań wypracujemy rozwiązania, które pozwolą Ci skutecznie zarządzać zespołem.

Liczba spotkań zależy od Twoich potrzeb.

Spotkania osobiste odbywają się w siedzibie Twojej firmy lub w gabinecie, z którego korzystam w Warszawie (Ursynów, Mokotów). Pracuję także przez telefon/Skype.

Jak realizowany jest proces coachingowy?

Coaching menedżerów poprzedzam:

  • spotkaniem ze Sponsorem procesu (HR, Przełożony Uczestnika coachingu) – zależy mi na poznaniu się wzajemnie, weryfikacji przesłanek wyboru coachingu jako metody rozwojowej pod kątem zarysowanego celu,  przedstawienie mojego podejścia coachingowego oraz sposobu pracy, jak również omówieniu warunków wstępnych możliwej współpracy.
  • spotkaniem z potencjalnym Uczestnikiem coachingu (Klient) – wzajemne poznanie, przedstawienie coachingu jako metody rozwojowej, weryfikacja potrzeb i oczekiwań Klienta, gotowości do pracy coachingowej, zorientowanie się co do możliwości współpracy (na poziomie relacyjnym oraz zadaniowym).
  • spotkaniem trójstronnym z Klientem oraz Sponsorem (najczęściej Przełożony Klienta, ew. HR) – ustalenie zasad współpracy, wzajemnych oczekiwań, celu procesu oraz tzw. miar sukcesu.

Przed pierwszą sesją rekomenduję wypełnienie Kwestionariusza MTQ48 (badającego poziom siły i odporności psychicznej) i/lub Kwestionariusza ILM72 (badającego styl zarządzania) – tam, gdzie to ma zastosowanie pod kątem ustalonego celu na proces coachingowy.

Po podpisaniu umowy i kontraktu coachingowego, realizowane są sesje (spotkania indywidualne z Klientem).

Do procesu mogą zostać włączone: shadowing, spotkania przeglądowe trójstronne, raport z procesu, plan dalszego rozwoju po procesie coachingu oraz podejście holistyczne – w zależności potrzeb organizacji, Sponsora i Klienta.

Proces coachingowy kończy się podsumowaniem jego efektów podczas spotkania trójstronnego z Klientem oraz Sponsorem.

Koszt spotkań i procesu ustalam indywidualnie, a ofertę przygotowuję pod omówione wcześniej potrzeby firmy (Sponsora procesu). W celu otrzymania szczegółowych informacji i oferty dla firmy, proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Zainwestuj w swoją przyszłość już dziś. 

Zapraszam do kontaktu:
Marta Jagodzińska
Coach ICF PCC, Team Coach, Mentor Coach ICF
Konsultant HR, Senior Asesor AC/DC, Psycholog
tel. +48 600 245 200
e-mail: kontakt@martajagodzinska.pl

      

 

 

 

 

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz