blogemocjeodporność psychicznapewność siebietransformacja wewnętrzna

Jak przejść przez pierwszy etap zmiany?

poprzednim wpisie opowiedziałam Ci o 4 etapach zmiany, przez jakie zazwyczaj przechodzimy.

Tym razem usłyszysz o typowych zachowaniach, jakie stosujemy, ich przyczynach oraz sposobach poradzenia sobie tak, by przejść przez pierwszy z etapów zmiany, czyli negację, wyparcie (prekontemplację).

Ciekawa jestem, czy wśród wymienionych mechanizmów są takie, które częściej stosujesz? Od razu przyznam, że mi też się to zdarza ;)

 

Marta Jagodzińska – Konsultantka HR, akredytowany Coach ICF PCC, Psycholog. Specjalizuję się w badaniu i rozwoju siły i odporności psychicznej (Kwestionariusz MTQ48, program „Odzyskaj swoją wewnętrzną siłę” oraz warsztaty „Jak podejmować wyzwania zachowując wewnętrzną równowagę), wzmacnianiu pewności siebie kobiet (program „Grzeczna dziewczynka mówi DOŚĆ”), a także zarządzaniu karierą kobiet (program „Kariera szyta na miarę”). Współpracuję z kadrą menedżerską w zakresie rozwoju kompetencji menedżerskich i dojrzałego przywództwa (badanie Assessment/Development Center; ILM72 – stylów przywództwa; program „Akademia skutecznego Menedżera”; program „Akademia świadomego Lidera” oraz coaching zespołu – team coaching). Pracuję w podejściu transformującym, opartym na holistycznej koncepcji człowieka. Moimi Klientami są osoby indywidualne (głównie kobiety) oraz organizacje i ich pracownicy (głównie kadra menedżerska). Przeprowadziłam ponad 1100 godzin sesji coachingowych. Łączę w sobie siłę wewnętrzną i wrażliwość na drugiego człowieka.
tel. +48 600 245 200
e-mail: kontakt@martajagodzinska.pl

      

 

Zapisz się na Newsletter Świadomego Rozwoju

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *