blogemocjeodporność psychicznazaangażowanie

Webinar: Pracoholizm – pasja czy uzależnienie?

W ramach działań z obszaru mental health & wellbeing, jakie prowadzę w różnych firmach, bardzo często słyszę od pracowników, że coraz trudniej jest im zachować równowagę między pracą a życiem prywatnym (work life balance). Wśród nich są osoby, które z pewną radością (ekscytacją?) w głosie opowiadają o swojej roli i zadaniach, jak również i takie, które zdają się być na skraju wyczerpania. Skoro jedni i drudzy spędzają w pracy tak wiele czasu (ponad standardowy wymiar), to co ich odróżnia w zakresie podejścia i odczuwanych emocji? Dlaczego jedne osoby w podobnych okolicznościach funkcjonowania zawodowego mają predyspozycje do pracoholizmu, podczas gdy innych to nie dotyka?

Już niedługo, bo 10 czerwca br. poprowadzę webinar na ten temat i serdecznie zapraszam Cię do udziału.

Podczas webinaru dowiesz się:

  • Co to znaczy być pracoholikiem (podejście naukowe a potoczne rozumienie)?
  • Czy istnieje związek miedzy stylem przywiązania dziecko-rodzic a pracoholizmem w wieku dorosłym?
  • Czy pracoholizm można zbadać?
  • W jakim stopniu miejsce pracy (m. in. kultura wydajności, nowoczesne technologie) oraz czynniki indywidualne mogą wpływać na kształtowanie się pracoholizmu?
  • Do czego prowadzi pracoholizm na poziomie jednostki i organizacji?
  • Kiedy zwrócić się o pomoc, do kogo, na jakie pułapki można natrafić i jak je ominąć?

Webinar dedykowany jest:

  • Osobom, które wiele czasu i wysiłku poświęcają pracy, są nią bardzo zaabsorbowane
  • Przedstawicielom HR, którzy stykają się z pracoholizmem lub trudnością w zachowaniu balansu praca-życie prywatne wśród pracowników organizacji
  • Menedżerom zainteresowanym pogłębieniem wiedzy i wsparciem pracowników w radzeniu sobie z pracoholizmem.

Webinar odbędzie się w czwartek 10 czerwca o 19:00, przez Zoom, potrwa ok. 1,5 h. Udział jest bezpłatny. Obowiązują zapisy.

To wydarzenie już się odbyło. Aby uzyskać dostęp do nagrania, przejdź TUTAJ. 

Serdecznie zapraszam

Marta Jagodzińska
Konsultantka HR, akredytowany Coach PCC ICF (International Coach Federation), certyfikowany Coach Zespołowy i Grupowy, certyfikowana Facylitatorka #IamRemarkable (inicjatywa firmy Google), absolwentka programu Transformational Presence Leadership and Coach Training (TPLC autorstwa Alana Seala) oraz Mindfulness Based Stress Reduction (MBSR). Licencjonowana Konsultantka Mental Toughness (MTQ48) oraz Zintegrowanego Modelu Przywództwa (ILM72). Absolwentka Uniwersytetu SWPS w Warszawie, kierunek: psychologia, dwie specjalizacje: zarządzanie zasobami ludzkimi oraz stres w organizacji. Ukończyła także studia podyplomowe w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie na dwóch kierunkach: Coaching profesjonalny – metody i praktyka oraz Zarządzanie kompetencjami pracowników. Specjalizuje się w badaniu potencjału menedżerskiego (Assessment i Development Center, badanie siły i odporności psychicznej MTQ48, badanie stylu przywództwa ILM72), coachingu menedżerów i liderów oraz coachingu zespołów. Od 9 lat aktywnie działa na rzecz kobiet, wspierając je w rozwoju naturalnej pewności siebie, wzmocnieniu odporności psychicznej oraz świadomym zarządzania karierą. Stale pogłębia swoją wiedzę i doświadczenie w zakresie podejścia, badań naukowych i praktyki w obszarze mental health & wellbeing. Pracuje w podejściu transformującym, opartym na holistycznej koncepcji człowieka. Zrealizowała ponad 1400 godzin sesji coachingowych. Przez kilkanaście lat pracowała na etacie w międzynarodowych i polskich korporacjach w obszarze HR. Jej Klientami są zarówno osoby indywidualne (przede wszystkim kobiety), jak i organizacje i ich pracownicy.

tel. +48 600 245 200
kontakt@martajagodzinska.pl